söndag 31 januari 2010

söndag

Tjena!

Nu har en vecka till gått och jag ska strax tillbaka till enköping. Veckan i enköping var spännande och lärorik. Jag har lärt mig en del om lastbilar och jag kan säga att meca lastbilen är segt. Jag ska nog hålla mig till det elektriska i bilar. känner att det är min grej liksom. Veckan i enköping slutade med att vi fick åka lite PBV, det var roligt kanske får köra nästa vecka.

Efter att tjänsten tog slut så åkte jag till sthlm men marielle och träffade mina kusiner och morbor. Det bjöds på tacos och det var så gott att jag rullade från matbordet. På lördag morgon när vi vaknade gick jag och marielle till vällingby C och shoppade lite. Fast det var väl mest marielle som shoppade jag följda bara med. När vi var klara gick vi tillbaka och möttes av två hundar när vi öppnade dörren. Mormor och Morfar hade anlänt med sina vovvar som vi lekte lite med. Sedan vid 3 tiden så kom restan av folket som skulle fira mina kusiner och äta paj. Sedan blev det tårta och när alla ätit tårta åkte vi hem.

Och som en vis man sa: titta Bertmän (till en bild på batman)

//miller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar